خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 33366
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


باز هم شایعه حضور عمادرضا در باشگاه پرسپولیس قوت گرفت

 


به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی به نقل از یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس؛ شنیدیم عصر روز گذشته ۳۱ اردیبهشت “عمادرضا” مهاجم عراقی فوتبال ایران که در لیگ دهم در شاهین بوشهر توپ می زد، در دفتر حبیب کاشانی حاضر شده و برای حضور در پرسپولیس لیگ یازدهم با سرپرست باشگاه پرسپولیس وارد گفتگو شده است. گفته می شود؛ این مذاکره درحالی صورت گرفته که طرفین اصرار داشتند کسی از آن مطلع نشود.

این مقام آگاه اظهار داشت: مدیران باشگاه پرسپولیس به علت آن که دایی مصاحبه ای تازه در آستانه دیدار حساس با سپاهان علیه آنها ترتیب ندهد؛اصرار به مخفی کردن آن داشتند، در حالی که شک نداریم این خبر تکذیب می شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده ای که خیلی هم دور نیست؛چه اتفاقی در این رابطه رخ خواهد داد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جدی ترین گزینه های هیئت مدیره : پروین، باقری، هدایتی، فرخزادی و احتمالاً کاشانی

 

 

تذکرات جدی ناظران AFC در مورد مشخص شدن اعضای هیئت مدیره تیمهای پرسپولیس و استقلال، مسئولان سازمان تربیت بدنی را وادار به تسریع در معرفی اعضای هیئت مدیره کرده است؛ در این راستا نام چند گزینه احتمالی در ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، گویا تذکرات جدی ناظران AFC در تهران مبنی بر اعلام سریع نام اعضاء هیئت مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس باعث شد تا مسئولان اقدام به معرفی اعضا جدید کنند. در همین رابطه همه نگاه ها به دفتر علی سعیدلو است که هم اکنون رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس نیز می باشد و باید اعضاء با نظر او اعلام شوند. مطابق با شنیده ها؛ علی پروین، کریم باقری، مجید فرخزادی و حسین هدایتی اعضا جدید هیئت مدیره پرسپولیس هستند که قرار است معرفی شوند، البته نام حاج حبیب کاشانی هم در این لیست دیده می شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کریمی : نمی دانم پرسپولیس مرا می خواهد یا نه!

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Karimi-2.gif بازیکن ایرانی تیم شالکه با اشاره به برخی شایعات موجود در رابطه با پیوستن، پرسپولیس در گفتگویی افزود: من هنوز نمی دانم برنامه پرسپولیس برای فصل بعد چیست و علی دایی در این تیم می ماند یا قصد جدایی دارد.
توافقات ما در فصل قبل مربوط به آن زمان بود و باید دید پرسپولیس هنوز مرا می خواهد یا خیر.
وی بارد هر گونه مذاکره با سرخپوشان ادامه داد:  تاکنون هیچ تماس یا مذاکره ای با پرسپولیسی ها نداشتم و برنامه ای هم برای فصل بعد ندارم از این رو هرگز، مذاکره با تیمهای ایرانی را تکذیب می کنم هم اکنون منتظر پایان مسابقات بوندسیگا هستم تا به ایران برگشته و مدتی را در شمال کشور در کنار خانواده استراحت کنم.

 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیست فروش پرسپولیس لو رفت!

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ؛ گفته می شود سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس که درجنگ پنهان با دایی کفه ترازو را به سمت خود سنگین تر می بیند،به دلخواه خود لیست فروشی از بازیکنان فعلی پرسپولیس تهیه کرده که با اتمام فصل،عذر آنها را بخواهد و در لیست پرسپولیس جا را برای بازیکنان جدید باز کند.

 

این گزارش حاکیست؛یکی از نزدیکان به باشگاه، گفته در تهیه این لیست فروش هیچ مربی نقشی ندارد و حبیب کاشانی با مشورت نزدیکان خود اقدام به تهیه این لیست کرده است.

 

 

مجتبی شیری،مهدی شیری،علی رضا محمد،تیاگو فراگا،محمد منصوری،مجتبی زارعی،جلال اکبری،رضا نورمحمدی و محمد پروین از جمله این بازیکنان هستند که فصل بعد جایی در پرسپولیس ندارند و در مقابل بازیکنانی در لیست خرید کاشانی قرار دارند که در صورت جذب آنها،سرمربی قدرت درخشش در لیگ را خواهد داشت.

البته در این روزهای به اصطلاح حساس پرسپولیس، به احتمال فراوان این خبر تکذیب می شود و بدون شک ۹۰ درصد از بازیکنان فوق سال آینده در پرسپولیس نخواهند بود؛چراکه از باشگاه خبر می رسد،کاشانی آنها را نمی خواهد.

گفتنی است؛پرسپولیس می تواند شش بازیکن لیگ برتری و چهار بازیکن خارجی جذب کند که با هشت بازیکن توافق نهایی حاصل شده و درنخستین روزهای نقل و انتقالات قرارداد آنها ثبت خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کریمی دوباره به پرسپولیس باز می گردد

 

 

علی کریمی ۱۵ روز دیگر بعد از بازی فینال جام حذفی و به پایان رسیدن فصل۱۱-۲۰۱۰ فوتبال آلمان به تهران بازمی‌گردد.تیم شالکه در فینال جام حذفی آلمان روبه‌روی دویسبورگ قرار خواهد گرفت و بلافاصله پس از این بازی علی کریمی با یک پرواز فرست‌کلاس به تهران بازخواهد گشت.شالکه طی آخرین بازی خود در بوندس‌لیگا مقابل بایرن‌مونیخ با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و چهارشنبه همین هفته هم باید برای بازی برگشت خود با منچستر یونایتد به انگلیس سفر کند گفته می‌شود کریمی پس از بازگشت به ایران برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره با مدیران این تیم خواهد نشست.

 

کریمی یک بار در انتهای دهه هفتاد از پرسپولیس راهی الاهلی امارات شد و سپس راهی تیم بایرن مونیخ شد اما در نهایت از تیم السیلیه قطر به پرسپولیس بازگشت اما باردوم به دلیل اختلاف با عباس انصاری فرد در سال ۸۸ از پرسپولیس جدا شده و راهی استیل آذین شد.

 

مذاکرات کریمی با پرسپولیس برای بازگشت به این تیم در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفت و دو طرف موافقت ضمنی خود از انجام این انتقال را اعلام کردند اما این انتقال به دلیل پیوستن کریمی به تیم شالکه آلمان نهایی نشد. پس از جدایی کریمی از شالکه و با توجه به سقوط احتمالی استیل آذین به لیگ دسته اول ، پرسپولیس اولین و جدی ترین گزینه ملی پوش سابق تیم ملی برای ادامه فوتبال خواهد بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپولیس آندو را می‌خواهد

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید لیگ‌برتر خواهان جذب آندرانیک تیموریان است. آندو بازیکن مورد علاقه حبیب کاشانی است که قرار بود در این فصل به پرسپولیس بیاید ولی او به انگلیس رفت و علی دایی هم صبر نکرد تا تکلیف آندو در لیگ‌برتر مشخص شود.

همین موضوع باعث شد تا مازیار زارع به پرسپولیس بیاید ولی حالا پس از گذشت یک سال کاشانی به دنبال جذب تیموریان است. حتی می‌گویند تماس‌هایی با آندو گرفته شده است. تیموریان که نیم‌فصل چندان موفقی را در تراکتورسازی تجربه نکرده، دوست دارد در تهران به بازی ادامه دهد. البته در صورتی است که این بازیکن سر از یک کشور دیگر در نیاورد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جعفري: تراكتورسازي به دنبال علي دايي نيست

 

مديرعامل تراکتورسازي گفت: دنبال علي دايي نيستيم و نمي‌دانم چطور بگويم مي‌خواهيم با کمالوند ادامه دهيم.

 محمد حسين جعفري در مورد آخرين وضعيت جاسم کرار اظهار داشت: فراز کمالوند تصميم گرفته فعلا اين بازيکن در تمرين حاضر نشود. من در مشهد بسر مي برم و روز سه شنبه بايد به تبريز بازگردم تا تصميم نهايي را در مورد اين بازيکن بگيرم.

 وي در مورد اين شايعه که باشگاه تراکتورسازي با علي دايي براي فصل آينده تماس گرفته است، گفت: نمي دانم ديگر بايد چطور بگويم که براي فصل آينده با فراز کمالوند توافق کرده ايم. مثل اينکه بايد قرارداد او را اسکن کنيم و روي سايت باشگاه بگذاريم تا ديگر کسي شايعه درست نکند. ما با علي دايي تماسي نداشته ايم و مديريت باشگاه تراکتورسازي مي خواهد با کمالوند براي فصل بعدي کار کند.

 جعفري در مورد شکايت باشگاه صبا از اين تيم به دليل حوادث رخ داده در ورزشگاه يادگار امام گفت: ما هم جواب اين شکايت را مي دهيم تا ببينيم چه کسي برنده مي شود. آنها بايد جوابگوي حضور 15 نفري خود در زمين و مسلسل بستن به تماشاگران ما بعد از زدن گل و تحريک هواداران باشند. من به فکر منافع باشگاه خودم هستم و از حق تيم خود نمي گذرم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

استیلی : در مورد پرسپولیس حرفی نزده‌ام

 

 

سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: در چند وقت اخیر هیچ مصاحبه‌ای درباره پرسپولیس انجام ندادم.

حمید استیلی  درباره مصاحبه‌ای که از او در یکی از نشریات به چاپ رسیده است، اظهار داشت: من همیشه برای اهالی قلم احترام خاصی قائل هستم اما خواهش می‌کنم در این شرایط به دنبال این نباشند تا مشکلی برای من بوجود آورند.

وی افزود: در چند وقت اخیر من در مورد پرسپولیس و حتی سایر مسائل مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام اما متاسفانه مطالبی را دیده‌ام که از قول من به چاپ رسیده است. من هم این موضوع را تکذیب می کنم و از همه می‌خواهم که از انجام این کار خودداری کنند.
استیلی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید من اگر مصاحبه کنم به هیچ عنوان دنبال تکذیب آن نمی‌روم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

معمارزاده : هیچ بازیکنی برای پرسپولیس شرط نمی گذارد حتی علی کریمی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Misagh-Memarzadeh-1.gifچند هفته ای می شود که خبری از میثاق معمارزاده درون دروازه فولاد نیست.اللبته نه تنها در دروازه فولاد بلکه در رسانه ها هم نمی شود مصاحبه ای از او پیدا کرد.
 میثاق می گوید:« خب مصدومیت برای همه بازیکنان پیش می آید. ۸ ماه از لیگ را بازی کردم و به همین دلیل فکر می کنم توانسته ام خودم را اثبات کنم. ضمن اینکه کئیروش هم قرار است سه ، چهار سال در ایران بماند، پس می توانم توانایی هایم را در آینده به او نشان بدهم» از معمارزاده به عنوان یکی از بازیکنان مورد نظر پرسپولیس برای فصل آینده یاد می شود. میثاق در این باره می گوید:« من یک پرسپولیسی ام و هیچوقت به خواست خودم از این تیم جدا نشدم. اتفاق هایی باعث رفتنم از پرسپولیس شد. اما در مورد حضور در پرسپولیس باید بگویم الان وقتش نیست صحبتی انجام بدهم. فصل که تمام شد در این مورد فکر می کنم.

 


 آیا معمارزاده شرطی برای بازگشت به پرسپولیس می گذارد. مثلا شرطی با مضمون فروش یکی از گلرهای پرسپولیس. معمارزاده می گوید:« هیچ بازیکنی نمی تواند برای پرسپولیس شرط بگذارد. چه ان بازیکن در روزهای اوجش باشد و چه یک بازیکن معمولی باشد. اگر شما از علی کریمی هم بپرسید دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و هیچ شرطی برای این تیم نمی گذارد. مردم و پیراهن پرسپولیس دلیلی است که هیچ کس برای این تیم شرط نمی گذارد.
معمارزاده درباره شانس فولاد برای موفقیت در جام حذفی می گوید:« شانس همه تیمها یکسان است. به این خاطر که بعد از لیگ همه تیمها خسته هستند و در شرایط برابر روبروی هم قرار می گیرند. به شخصه معتقدم بازی نیمه نهایی برای فولاد حکم فینال را دارد. یعنی اینکه اگر ما بازی نیمه نهایی را ببریم قطعا قهرمان جام حذفی می شویم» از زمانی که کارلوس کئیروش سرمربی تیم ملی ایران شده میثاق معمارزاده به دلیل مصدومیت درون دروازه فولاد آفتابی نشده. آیا این مساله شانس میثاق را برای ملی پوش شدن کم نمی کند؟

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

باقري: مشكلي با كاشاني ندارم، اما فعلاً برنمي‌گردم

 

کاپيتان سابق تيم ملي ايران گفت : از صميم قلب اميدوارم کي‌روش اين فوتبال بيمار و مريض ما را نجات دهد. 

    کريم باقري در گفت‌وگويي با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره آخرين شرايط خود اظهار داشت : فعلا با توجه به فاصله اي که از فوتبال گرفته ام به دنبال کار هاي شخصي ام هستم و به عوامل ديگري فکر نمي کنم. 
وي در پاسخ سوالي که آيا قصد داريد در فصل آينده به پرسپوليس يا فوتبال برگرديد، گفت : فعلا هيچ خبري نيست. بايد ببينيم چه اتفاقي مي افتد اما مطمئن باشيد هنوز تصميمي براي بازگشت به فوتبال نگرفته ام.

باقري همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا مسئولان باشگاه پرسپوليس به شما اعلام کرده اند که چون خودتان از باشگاه رفته ايد، پولي به شما پرداخت نخواهد شد، تصريح کرد : اصلاً چنين حرفي صحت ندارد و من نمي دانم اين حرف ها را با چه استدلالي بيان مي کنند! براي حل اين مشکل با حبيب کاشاني جلسه خوبي داشتم و هيچ مشکلي با باشگاه پرسپوليس ندارم. خوشبختانه تعامل من با کاشاني بسيار خوب است و اگر چه اين شايعه ها هميشه وجود دارند و من تعجبي چنداني از اين مورد ندارم.

وي همچنين درباره حضور کي‌روش در تيم ملي ايران به خبرگزاري فارس اعلام کرد: نظر خاصي در اين زمينه ندارم. اميدوارم حضور اين مربي براي فوتبال ما مفيد باشد. من از صميم قلب اميدوارم کي‌روش که مربي خوب وکار بلدي است، اين فوتبال بيمار و مريض ما را نجات دهد و از اين وضعيت در آورد. البته کار بسيار سختي دارد چون کار کردن در فوتبال ايران شرايط خاص خودش را دارد و بايد به او امکانات کافي داد.
باقري همچنين درباره اظهارات کي‌روش که اعلام کرده است سن بالاي بازيکنان ايراني برنامه هايش را به هم ريخته، گفت: ايشان حتما برنامه ريزي خوبي براي جام جهاني برزيل دارد که اين حرف ها زده است. من معتقدم کي‌روش بدون حساب وکتاب حرف نزده، بنابراين بايد اين مورد را براي موفقيت فوتبال‌مان مد نظر داشته باشيم. حرف هاي کي‌روش نشان مي دهد او براي تيم هاي پايه ايران بسيار خوب است.

وي همچنين درباره احتمال قهرماني پرسپوليس در جام حذفي به فارس گفت : من نتايج پرسپوليس را دنبال نمي کنم و فقط براي اين تيم آرزوي موفقيت مي کنم تا انشا الله دل هوادارانش شاد باشد. 
باقري در پايان درباره احتمال حضورش در تراکتور سازي تبريز نيز گفت : فعلا در اين باره خبري نيست و من در حال پيگيري کار هاي شخصي خودم وتمرينات خودم هستم.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کریمی دوباره به پرسپولیس باز می گردد

 

 

علی کریمی ۱۵ روز دیگر بعد از بازی فینال جام حذفی و به پایان رسیدن فصل۱۱-۲۰۱۰ فوتبال آلمان به تهران بازمی‌گردد.تیم شالکه در فینال جام حذفی آلمان روبه‌روی دویسبورگ قرار خواهد گرفت و بلافاصله پس از این بازی علی کریمی با یک پرواز فرست‌کلاس به تهران بازخواهد گشت.شالکه طی آخرین بازی خود در بوندس‌لیگا مقابل بایرن‌مونیخ با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و چهارشنبه همین هفته هم باید برای بازی برگشت خود با منچستر یونایتد به انگلیس سفر کند گفته می‌شود کریمی پس از بازگشت به ایران برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره با مدیران این تیم خواهد نشست.

 

کریمی یک بار در انتهای دهه هفتاد از پرسپولیس راهی الاهلی امارات شد و سپس راهی تیم بایرن مونیخ شد اما در نهایت از تیم السیلیه قطر به پرسپولیس بازگشت اما باردوم به دلیل اختلاف با عباس انصاری فرد در سال ۸۸ از پرسپولیس جدا شده و راهی استیل آذین شد.

 

مذاکرات کریمی با پرسپولیس برای بازگشت به این تیم در بهمن ماه سال گذشته انجام گرفت و دو طرف موافقت ضمنی خود از انجام این انتقال را اعلام کردند اما این انتقال به دلیل پیوستن کریمی به تیم شالکه آلمان نهایی نشد. پس از جدایی کریمی از شالکه و با توجه به سقوط احتمالی استیل آذین به لیگ دسته اول ، پرسپولیس اولین و جدی ترین گزینه ملی پوش سابق تیم ملی برای ادامه فوتبال خواهد بود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : آخر فصل در مورد پیشنهاداتم صحبت می‌کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی با روز سه شنبه الاتحاد عربستان عنوان کرد: متاسفانه از لحاظ نفراتی دچار مشکل هستیم. علیرضا محمد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیدواریم مصدومانمان به این مسابقه برسند.

وی افزود: این بازی حساسیت خاص خود را دارد و قطعا برای ۳ امتیاز وارد زمین خواهیم شد. بازی با الاتحاد برای ما حیثیتی است و به نظر من این مسابقه از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. امیدوارم هواداران باز هم پرسپولیس و دایی را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه تیم خود را تشویق کنند.

 

 

دایی در خصوص شایعاتی که پیرامون پیشنهادات چند باشگاه به وی مطرح شده، تاکید کرد: درباره این مسئله صحبت نمی کنم و در خصوص پیشنهاداتم آخر فصل صحبت می کنم. مسائلی بوده که به آخر فصل موکول کردم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد، تصریح کرد: فوتبال همین است. یک روز می بری و یک روز می بازی. ممکن است توپ هایت ۱۰ بار به تیر دروازه بخورد و ممکن است یک روز همه توپ ها تبدیل به گل شود.

به گزارش فارس دایی در خصوص اینکه چقدر برای پرسپولیس شانس صعود قائل است، گفت: مطمئن باشید امید داریم و بعد از بازی می توانیم راحت تر در خصوص شانس مان صحبت کنیم. هراتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر بنیادکار یک بازی ببازد و ما ببریم همه چیز تغییر خواهد کرد.

دایی در پایان با تاکید بر این که با تمام توان مقابل الاتحاد بازی می کنیم، اظهار داشت: مصدوم و محروم زیاد داریم اما اگر خدا بخواهد با حمایت مردم سه امتیاز بازی را از آن خود می کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

کیا، کریمی، پژمان، معمارزاده، غلامی و عمران زاده قرمز پوش می شوند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifاین روزها بحث حضور حمید استیلی در پرسپولیس سر زبانها افتاده و گفته می شود پس از قطع همکاری با دایی این استیلی است که روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.
 البته که استیلی از حضور در پرسپولیس اظهار بی اطلاعی می کند اما گفته می شود او حتی لیست بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل آینده تهیه کرده تا در صورت حضور در پرسپولیس بدون درنگ و با هماهنگی کاشانی اقدام به جذب آنها کند.
 مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، محمد غلامی ، پژمان نوری، میثاق معمارزاده و حنیف عمران زاده بازیکنانی هستند که به نظر می رسد مورد نظر استیلی هستند. البته مهرداد اولادی هم مورد نظر استیلی است اما محمد غلامی انتخاب اصلی استیلی در خط حمله است.

 


 حالا باید دید آیا حمید استیلی سرمربی پرسپولیس می شود تا این بازیکنان بزرگ را دور هم ببینیم یا اینکه فصل آینده هم علی دایی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست؟

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جواد کاظمیان درراه پرسپولیس

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Javad-Kazemian-1.gifجواد کاظمیان ستاره سابق الشباب امارات، بعد از یک فصل ناموفق در سپاهان، امیدوار است که به تیم سابقش پرسپولیس بازگردد.

جواد کاظمیان یکی از چند ستاره ای است که به دلیل حضور دایی در پرسپولیس از این تیم دور مانده اند. بازیکنانی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی کیا. با این حال شنیده می شود او در پایان این فصل به طور قطع از سپاهان جدا خواهد شد تا به تیم دیگری نقل مکان کند. او قصد حضور در تهران و قرارداد با پرسپولیس را دارد. البته این به این شرطی است که فعل و انفعالات آینده به سود حضور او رقم بخورد.

علی دایی در حال حاضر سرمربی پرسپولیس است ولی مشخص است که طرفین علاقه چندانی به ادامه همکاری ندارند. البته فتح جام حذفی با علی دایی، معادلات را تغییر خواهد داد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شایعات به پایان رسید ؛ استیلی با یک تیم مطرح لیگ برتری تمام کرد !

 

 
در حالی که از حمید استیلی به عنوان اصلی ترین گزینه هدایت پرسپولیس در لیگ یازدهم نام برده می شود اما این مربی شب گذشته با یک تیم مطرح مذاکراتی داشت وبا آنها به توافق نهایی رسید.
یکی از نزدیکان این مربی با تایید این خبر اعلام کرد: حمید فعلا درگیر مسائل روحی مربوط به فوت مسعود است وروز جمعه ۱۶اردیبهشت هم مراسم چهلمین روز در گذشت برادرش برگزار می شود.او به آن تیم هم اعلام کرده روی اوبرای فصل بعد حساب کنند. البته این شرط را هم قائل شده که اگر پیشنهادی از سوی پرسپولیس داشت آن را در اولویت قرار دهد.
آن تیم یکی از تیم های متمول لیگ است که در سالهای اخیر عملکرد خوبی داشته است.
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com